miércoles, 3 de noviembre de 2010

Actividad Nº 1. DEFINICIÓN Y CLASES DE PSICOMOTRICIDAD UF5. INDIVIDUAL

PSICOMOTRICIDAD: Es una herramienta que se utiliza, tanto en adultos como en niños, para conocer el propio cuerpo, aprender a controlarlo (relación cuerpo- mente) y desarrollar un buen movimiento corporal.



PSICOMOTRICIDAD RELACIONAL:  La técnica de esta psicomotricidad consiste en realizar actividades dirigidas al desarrollo del cuerpo de forma global de manera libre por parte del niño es decir, el educador no estipula ningún modelo de actividad en concreto, sino que da total libertad de movimiento y realización al niño.





PSICMOTRICIDAD INSTRUMENTAL: En esta psicomotricidad, la técnica que utiliza el educador es la de establecer una serie de actividades con la intención de trabajar una parte del cuerpo en concreto.



9 comentarios:

  1. hi ha una cosa que yo no he posat que m'agrada que la psicomotricitat es para conocer el propio cuerpo

    ResponderEliminar
  2. M'agrada la definició de psicomotricitat instrumental. La idea està molt clara i s'entens molt bé.
    I com et vaig dir la imatge de psicomotricitat relacional (la primera, que és dibuixada)m'agrada molt i es veuen molt clares les activitats que duen a terme.

    ResponderEliminar
  3. Psicomotricitat: És la relació que hi ha entre el cos i la ment,es a dir, tot moviment que no sigui un acte reflex és psicomotor. També s'utiliza tant en adults com en nens, per conéixer el propi cos i aprendre a controlar-lo.
    que et sembla bé ficar això més o menys?i digueume quina foto o vídeo?

    ResponderEliminar
  4. Bea, en la definición que acabas de publicar, sacaría el TAMBIÉN que has puesto después del primer punto.

    ResponderEliminar
  5. TE PONGO 3 FOTOS AVER QUINA OS AGRADE SI OS AGRADE ALGUNA PER LA DEFINICIÓ DE PSICOMOTRICITAT.AY!QUE NO SE POT ENGANXAR UNA FOTO AQUI?BUENO MIRA HO PENJO AL MEU BLOG I MIREU QUINA FOTO US MOLE.OK?

    ResponderEliminar
  6. Les definicions a mi em semblen molt bé i completes aquelles que has penjat de nou. De foto per la psicomotricitat m'ha agradat la primera(aquella de la pilota) que a penjat de nou la Bea. I de psicomotricitat relacional m'agraden les 2 que has penjat tu. Que us sembla?

    ResponderEliminar
  7. A mi de fotos per les definicions de P.relacional m'agrada la foto de la Patricia on es pot veure un grup de nens jugant a diferentes coses i un grup d'aquests juguen al joc simbòlic.
    Desprès per la P.Instrumental m'agrada la teva foto on es pot veure dos professores amb els nens. Que us sembla??
    Perquè la foto aquella dibuix vam quedar que no??

    ResponderEliminar